24-річна дочка Мадонни Лурдес Леон зросла не менш епатажною, ніж її знаменита мама. Новий доказ тому - рекламна кампанія Marc Jacobs, де дівчина приміряла масу яскравих образів. Вибір моделі цілком логічний: дизайнер давно дружить з Мадонною, яка була його музою для багатьох компаній, і вирішив продовжити традицію з її спадкоємицею.
Усі фото і відео нової рекламної кампанії можна побачити на сторінці бренду в мережі Instagram.
Лурдес відмінно вписалася в новий проект, так як "втілює юнацький дух і безкомпромісне почуття індивідуальності", як зазначили її посил творці нової колекції.
Лурдес Леон епатує не гірше мами (фото: instagram.com/marcjacobs)
На знімках Лурдес постала у відвертих вбраннях і прийняла екстравагантні пози. Дівчина явно намагалася не відставати від Мадонни, і в неї все вийшло! До речі, в мережі вже пішла слава, що юна красуня веде себе зухвало з користувачами Instagram, відповідаючи грубо навіть на, здавалося б, неагресивні коментарі.
Нагадаємо, в якості моделі Лурдес вдало дебютувала в 2016-му році. Спадкоємиця королеви поп-сцени може похвалитися роботою з такими брендами, як Stella McCartney, Miu Miu і Converse.
Нагадаємо, раніше Мадонна засипала мережу романтичними фото з молодим коханцем.