Відвідування манікюрного салону або просто покриття кольоровим лаком довгий час вважалося виключно жіночим заняттям.
Навіть незважаючи на довгий список відомих чоловіків, які зробили це своєю візитною карткою, кольорові нігті у "сильної статі" як і раніше викликають питання про сексуальність і мужність.
Але в останні роки розмови про гендерне самовираження розширилися - і споживачі шукають більш андрогінні товари для краси і моди.
"На чолі з поколінням Z люди відходять від традиційних гендерних норм в моді, догляді за собою і красі. Ринок просто зобов'язаний наслідувати їхній приклад", -говорить Брок МакГофф, редактор-засновник The Modest Man.
Тенденція буде тільки посилюватися з роками, пишуть insidehook.com.
Малюнки на нігтях (фото: instagram.com/crete__co)
"Існує більше гендерно-неконформних впливових осіб у сфері моди, чоловічої косметики та брендів одягу без гендеру, ніж будь-коли раніше - і це не зміниться найближчим часом".
Сьогодні знаменитості вибирають такий колір нігтів, який їм до душі - і багато хто з них навіть випустили свої власні лаки: Гаррі Стайлза і Machine Gun Kelly вже навряд чи уявиш без яскравого манікюру.
Але не варто забувати і про "першопрохідців": Мік Джаггер і Прінс демонстрували цей тренд ще багато років тому, просто тоді у них не було TikTok, щоб зробити тенденцію "вірусною".
Від чорного до білого (фото: instagram.com/undn_laqr)
Що стосується того, чи зможуть ці знамениті чоловічі б'юті-бренди зберегти свій успіх, МакГофф вважає, що так, але тільки в тому випадку, якщо вони вийдуть за рамки лаку для нігтів, випустивши продукти по догляду за шкірою і аромати в поєднанні зі своїми лініями лаків.
Тож очікуйте, що в 2022 році більше знаменитостей-чоловіків почнуть будувати свої імперії краси, і в цілому більше брендів почнуть зосереджуватися на гендерно-нейтральних і орієнтованих на чоловіків косметичних продуктах.
Гаррі Стайлз (фото: instagram.com/pleasing)
"Ми побачимо появу сотень нових брендів кольорових лаків, і те, як всесвітньо відомі косметичні гіганти спробують запустити свої власні продукти та / або скупити ці нові компанії, які випустили свої лаки", - додає МакГофф.
Також не дивуйтеся, якщо у вашому місцевому супермаркеті відкриється невеликий відділ, присвячений чоловічій красі і косметиці, де будуть представлені бренди багатьох із знаменитостей, які зробили чоловічий манікюр абсолютно нормальним явищем.
Раніше продемонстрували знаменитост, як правильно носити мішкуваті речі, це тренд.