Кайлі Дженнер представила нову колекцію макіяжу власного бренду Kylie Cosmetics, приурочену до Дня святого Валентина. Цього разу наймолодша мільярдерка в світі вирішила повністю змінити дизайн логотипу та оформлення лінійки.
До колекції увійшли палетка тіней для повік Dream About Me з 12 відтінків в рожево-коричневій гамі, хайлайтер у відтінку шампанського, набір лакових блисків для губ, рум'яна в стіках і два набори Lip Kits з матової помади, а також олівця для губ.
За традицією, вона оголосила про запуск в Instagram, давши фанатам можливість помилуватися новими продуктами. Але не всі з них оцінили їх високо. Багато хто висловив думку, що упаковка вийшла не оригінальною, а навпаки – повторює дизайн старих колекцій.
Кайлі для нової рекламної кампанії (фото: instagram.com/kyliecosmetics)
"Невже необхідно випускати нові колекції макіяжу щороку до кожного свята? На даний момент ви продаєте ті ж кольори в новій упаковці. Так марнотратно. Це субтвіт на косметику Кайлі. Кожне свято я бачу одне і те ж", "Кайлі, чому твоя нова колекція виглядає як перероблені кольори?", – пишуть інтернет-користувачі.
Нову колекцію в мережі "рознесли" (фото: instagram.com/kyliecosmetics)
Крім цього, фоловерам не сподобалася і якість кометики. Так, шанувальниці бренду відзначають, що формула помади явно потребує "вдосконалення", так як вона "сохне, утворюючи плями, і виглядає огидно". Закінчилося обговорення тим, що весь бренд був названий "застарілим" і таким, що не виріс за останні кілька років.
Пізніше фанати переключилися на інше дітище Кайлі – бренд купальників Kylie Swim. Нагадаємо, колекція купальників Кайлі була зустрінута не сильно тепло через якість виробів. У соцмережах, зокрема, в TikTok, піднялася ціла хвиля обговорень, що купальники не коштують своїх грошей – при вартості $80 на них є маса огріхів: випущені нитки, прозора тканина і нерівні шви.
Нагадаємо, не так давно Кайлі Дженнер стала найпопулярнішою дівчиною в Instagram.
Також деякі фанати впевнені, що вона вже народила другу дитину.