Зірка представила нову колаборацію
Кім Кардашьян представила нову рекламну кампанію свого бренду SKIMS. Цього разу новинки 40-річна бізнесвумен рекламує не сама, а в компанії своїх дочок: 7-річної Норт та 2-річної Чікаго. На фото мама і дочки позують в однакових вбраннях і комфортного сірого і білого трикотажу. Сама Кім, зрозуміло, вибрала костюм вельми спокусливий, щоб і вдома підкреслювати свої видатні форми. А для дівчаток підібрала речі, які можуть не сковувати рухи: обидві вони обожнюють ігри і танці! До речі, це перша колекція для дітей, так що зірка буквально приголомшила фанатів.
Колекція надійде в продаж вже скоро - 19-го листопада, як повідомила Кім на своїй сторінці в мережі. Речі стануть відмінним подарунком на різдвяні свята, що наближаються. Особливо, якщо врахувати, в якій ціні під час локдауна затишні і практичні костюми для дому, в яких можна відчути себе до того ж і стильними.
Норт, яка позує на перших фото, просто підкорила мережу своєю красою і харизмою. Дівчинка позує нарівні з мамою, не поступаючись їй в пластичності і розкутості. До речі, це не перша її робота "на публіку". Старша дочка Кім Кардашян і Каньє Уеста вже дебютувала як модель, знявшись разом з мамою і бабусею Кріс Дженнер в рекламі Fendi. А раніше в цьому році малятко виступала на показі бренду свого батька в рамках Тижня моди в Парижі, виконавши пісню.