Американська модель Хейлі Бібер ще у вересні 2021 року стала обличчям рекламної кампанії люксового взуттєвого бренду Jimmy Choo. У новому весняному кампейні, який стартував 19 січня, дружина Джастіна Бібера показала результати другої колаборації з іменитою маркою.
Рекламне промо-відео опубліковано на офіційній сторінці бренду в Instagram.
Нова колекції Jimmy Choo рясніє фарбами, при цьому лаконічні форми і елегантність залишаються на місці. Хейлі демонструє в кадрі сумки, окуляри та взуття бренду.
Так, вона з'являється в шкіряному міні тілесного кольору з сумкою-паралелепіпедом в руках, на ногах – м'які півчобітки ніжно-мигдального відтінку.
Що стосується сумок, той тут є з чого вибрати: пурпурний мініатюрний клатч, теракотовий і молочний місткі шоппери, акуратна класична сумка-прямокутник на лаконічній ручці-ланцюжку.
Взуття також рясніє різноманітністю моделей і кольорів – неонові мюлі з ремінцем з сяючими каменями, сітчасті чоботи, що більше нагадують берци на шнурівці, яскраві легкі кросівки для жарких днів, босоніжки з шовковою хусткою замість зав'язок навколо щиколотки.
Автором рекламного кампейну став фотограф П'єр-Анже Карлотті, який знімав Хейлі для її дебютної колаборації з Jimmy Choo восени минулого року.
Нагадаємо що раніше Джастін Бібер з дружиною Хейлі підкорили стильний виходом у світ в total black-образах.