Вузькі джинси, бічний проділ і смайлики - покоління Z охрестило майже всі тенденції, що полюбилися світу, як cheugy - застарілі, базові і "протилежні модним". І здається, в цей список потрапило і світле волосся. Дана тенденція пронеслася по світових салонах краси і вже помітна по багатьом знаменитостям, включаючи Хейлі Бібер, Джіджі Хадід і Кару Делевінь, які відмовилися від своїх світлих локонів на користь більш темного кольору.
Пропонуємо ближче дізнатися, що входить в поняття "дорога брюнетка".
На думку стилістів, бути повністю блондинкою вже не актуально. Сьогодні можна вибрати один з двох стильних варіантів: більш природні нейтральні кольори або модні і яскраві кольори. Причина тому, в першу чергу, - бажання зберегти здоров'я і красу волосся.
"Покоління Z більше прагне до природності, приймає структуру волосся, грає з нею і робить життя набагато простіше", - говорить стиліст по волоссю Маріано Руїс. Як відомо, інтенсивне освітлення волосся - досить травматичний процес. Незважаючи на те, що на ринку є безліч продуктів для підвищення міцності локонів, з часом майже всі блондинки зтикаються з ламкістю волосся.
Джіджі Хадід з новим кольором волосся (фото: instagram.com/gigihadid)
Однак є й інша думка. Стиліст по волоссю Джейсон Коллієр стверджує, що застаріли лише певні техніки, такі як "відблиски" і балаяж. "Бути блондинкою все ще в моді, - сказав він. - Немодними стають, скоріше, техніки, такі як відблиски і переходи, так як вони вимагають певного догляду, а люди схиляються до більш простих в обслуговуванні стилів".
Майстер згоден з тим, що природність стає все більш модною і що клієнти відчувають себе більш впевнено з рідним кольором волосся. Але не може говорити про приплив клієнтів-брюнеток.
"Серед моїх клієнтів насправді збільшилася кількість тих, хто хоче стати блондинкою", - сказав він. Також додавши, що в зимові місяці люди схильні вибирати більш темні і багаті тони... Але після кількох останніх локдаунів часто шукають більш невибагливий стиль фарбування.
Читайте також про ультрамодні аксесуари цієї осені, за якими полює вся мережа.